Bel Contact Mail
Case

Van 't Hof Rijnland

Van 't Hof Rijnland

“Astralift zorgt dat het geregeld wordt”

Arie van der Toorn is werkzaam als coördinator en Technisch manager van de VvE-afdeling van Van ‘t Hof Rijnland, een middelgrote beheerder van vastgoed. Samen met Astralift heeft hij een aantal renovatieprojecten gedaan, en Astralift onderhoudt sindsdien circa 15 liften voor Van ‘t Hof Rijnland. Arie vertelt over zijn ervaringen:

Client

Van 't Hof Rijnland

Datum

23 aug 2021

Service

Corporatielift
Service & Onderhoud
Renovatie

Deel deze case op

Het voelde goed

“Mijn eerste kennismaking met Astralift was tijdens een praatje op kantoor. Ewoud Heidenreich kwam zich presenteren, zoals andere partijen ook regelmatig komen doen. Maar hij onderscheidde zichzelf door zijn verhaal, het beviel me. Het was geen lulkoek, ik prik er zo doorheen als iemand maar op blijft scheppen hoe geweldig ze zijn. Ik ben een gevoelsmens en het voelde gelijk goed.”

 

Scherpe inkoop

“Bij een volgende aanbesteding liet ik Astralift meedoen, en ze kwamen er als beste partij uit. Ik denk dat ze zich onderscheidden door het feit dat ze besparingen konden doorvoeren dankzij hun goede inkoopbeleid. Ze gebruiken onderdelen van Duitse makelij en dat zie ik ook graag. Ik wilde dit project wel uitproberen met ze en gunde het Astralift.”

 

De ultieme test

“Het project ging van start en toen de eerste lift was gedaan, was het niet helemaal naar mijn zin. Dit is de ultieme test om te kijken of je echt verder wilt met een partij. In ieder project gaat er wel eens iets mis. Maar hoe lossen ze het op? Astralift kwam kijken bij de lift en was het met me eens, het was niet netjes. Ze hebben het heel goed opgepakt en hebben de afwerking opnieuw gedaan. Daar was ik heel tevreden over. Het moet gewoon geregeld worden, ik wil niet hoeven knokken voor mijn gelijk.”

WERKWIJZE

HOE PAKKEN WIJ DE KLUS AAN

Wij zorgen er altijd voor dat de klant precies krijgt wat hij zoekt. We zorgen voor scherpe inkoop en vertrouwen om de klant het beste resultaat te kunnen leveren.

Samen met de klant kijken we naar de wensen en grenzen. We maken een plan om hieruit te bepalen hoe we met het project aan de slag gaan.

Het plan om het project te realiseren zal worden uitgevoerd.

Jouw nieuwe lift is klaar om getest te worden en is gereed voor gebruik. Veel plezier van jouw nieuwe lift!

Vertrouwen

“De grote multinationals in de liftenbranche zijn in mijn opinie groot, bureaucratisch en duur. Zij vinden altijd wel een dure component die moet worden vervangen. Bij Astralift heb ik die ervaring niet. Ik vertrouw ze als ze aangeven dat iets noodzakelijk is om uit te voeren of te vervangen. Dat vertrouwen heb ik ook in het oplossen van problemen. Natuurlijk houd ik er rekening mee dat andere partijen het druk hebben, de technische mensen zijn nu eenmaal schaars. Maar zo lang ze reageren, en ik weet dat het wordt geregeld, is het goed.”

 

1 aanspreekpunt

“Mijn advies voor anderen is: Probeer in een organisatie 1 aanspreekpunt te vinden, die het probleem oplost. En bouw een goede relatie met die persoon op. Voor mij is dit Ewoud. Hij is de man die ik bel als er iets mis is, ook na 18.00 uur. Ik zie hem weinig, maar als er echt iets aan de hand is, bel ik hem. En dan gaat hij aan de slag om het op te lossen.”

Contact

Neem vrijblijvend contact op

Heeft u vragen of interesse in één van onze producten? Wilt u een vrijblijvende offerte aanvragen? Even contact met ons opnemen is de eerste stap op weg naar de ideale oplossing. Dit kunt u doen per telefoon, of via ons contactformulier en leg uw vraag aan ons voor.

Klantcase

Vestia

“Onze relatie met Astralift is echt een samenwerking” – Kees Grillis

Lees de case