Bel ons Offerte Mail ons
Astralift | Arie van der Toorn

Arie van der Toorn

“Astralift zorgt dat het geregeld wordt”

Arie van der Toorn is werkzaam als coördinator en Technisch manager van de VvE-afdeling van Van ‘t Hof Rijnland, een middelgrote beheerder van vastgoed. Samen met Astralift heeft hij een aantal renovatieprojecten gedaan, en Astralift onderhoudt sindsdien circa 15 liften voor Van ‘t Hof Rijnland. Arie vertelt over zijn ervaringen:

Het voelde goed

 

“Mijn eerste kennismaking met Astralift was tijdens een praatje op kantoor. Ewoud Heidenreich kwam zich presenteren, zoals andere partijen ook regelmatig komen doen. Maar hij onderscheidde zichzelf door zijn verhaal, het beviel me. Het was geen lulkoek, ik prik er zo doorheen als iemand maar op blijft scheppen hoe geweldig ze zijn. Ik ben een gevoelsmens en het voelde gelijk goed.”

Scherpe inkoop

 

“Bij een volgende aanbesteding liet ik Astralift meedoen, en ze kwamen er als beste partij uit. Ik denk dat ze zich onderscheidden door het feit dat ze besparingen konden doorvoeren dankzij hun goede inkoopbeleid. Ze gebruiken onderdelen van Duitse makelij en dat zie ik ook graag. Ik wilde dit project wel uitproberen met ze en gunde het Astralift.”

De ultieme test

 

“Het project ging van start en toen de eerste lift was gedaan, was het niet helemaal naar mijn zin. Dit is de ultieme test om te kijken of je echt verder wilt met een partij. In ieder project gaat er wel eens iets mis. Maar hoe lossen ze het op? Astralift kwam kijken bij de lift en was het met me eens, het was niet netjes. Ze hebben het heel goed opgepakt en hebben de afwerking opnieuw gedaan. Daar was ik heel tevreden over. Het moet gewoon geregeld worden, ik wil niet hoeven knokken voor mijn gelijk.”

Door Astralift is onze total cost of ownership lager

Vertrouwen

“De grote multinationals in de liftenbranche zijn in mijn opinie groot, bureaucratisch en duur. Zij vinden altijd wel een dure component die moet worden vervangen. Bij Astralift heb ik die ervaring niet. Ik vertrouw ze als ze aangeven dat iets noodzakelijk is om uit te voeren of te vervangen. Dat vertrouwen heb ik ook in het oplossen van problemen. Natuurlijk houd ik er rekening mee dat andere partijen het druk hebben, de technische mensen zijn nu eenmaal schaars. Maar zo lang ze reageren, en ik weet dat het wordt geregeld, is het goed.”

1 aanspreekpunt

“Mijn advies voor anderen is: Probeer in een organisatie 1 aanspreekpunt te vinden, die het probleem oplost. En bouw een goede relatie met die persoon op. Voor mij is dit Ewoud. Hij is de man die ik bel als er iets mis is, ook na 18.00 uur. Ik zie hem weinig, maar als er echt iets aan de hand is, bel ik hem. En dan gaat hij aan de slag om het op te lossen.”

Astralift
Astralift
Astralift

Vragen over deze case of andere vragen?

Astralift | Mark Mulder
Mark Mulder

Rayon Manager

+31 6 1276 7802

m.mulder@astralift.nl

Meer over deze geleverde diensten bij Van 't Hof Rijnland?

Copyright © 2020 Astralift. All rights reserved